måndag 21 mars 2011

Välkommen!

Hej och välkommen, kära nackspärr.

En av konsekvenserna man får ta när man inte orkar lägga tillbaka bebis i hans egna säng efter lite nattmatning är att man ligger inte så bekvämt när man sover. Visst är det mysigt att vakna bredvid sin bebis, men det är mindre mysigt att vakna med nackspärr. I och för sig kände jag nog av att den kom smygande redan igår. Men nu är den alltså här.

Förmiddagen har således tillbringats med att vandra omkring som en annan stelopererad och försöka plocka undan lite och göra snyggt. I eftermiddag får vi besök av mäklare nummer tre. Måste ju dubbelkolla många gånger och se om alla är överens om hur mycket vår lägenhet är värd!

Har för övrigt bokat in familjen Visser på tre nya husvisningar. Det är bara lite irriterande att alla visningar ligger ett par veckor in i framtiden. När jag hittar något intressant på hemnet så vill jag ju se huset nu!

Efter lite muttrande över att förändring är jobbigt måste jag ändå nu erkänna att det nya hemnet är bra. Och det var ju för väl, eftersom jag hänger där rätt ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar