fredag 11 mars 2011

Ja må jag leva!

Så har siffrorna ändrats igen, jag ska föreställas vara ett år äldre.

Dagen började fint med att herr Visser stannade hemma på morgonen och åt frukost med oss. Fick även ett litet paket, mycket kärleksfullt och omtänksamt. Mina käre make! Sedan gav vi oss ut på en liten prommis, bebis och jag, för att vara lagom utvilade (han åtminstone) till förmiddagens sim. Bebis dök två gånger, mycket imponerande!

Sedan har vi handlat till kvällen. Firar nämligen med att ha barn- och mansfritt i huset, alla bästa mammorna kommer hit på tjejkväll. Valt ut ett mycket gott rött och planerat för lite tapas.

Väl hemma väntade fina blommor till mig och söt nalle till bebis. Härliga familj! Har även hunnit fika med bästa grannarna, T & F - finaste! Mycket glad över fin present, en grön tekanna. Vad kan vara mer passande!?

Nu fattas bara att väcka den fruktade snabeldraken, för jag anar att han är hungrig och behöver rastas lite. Tur att det frodas av dammiga råttor i hörn och skrymslen så han kan få sig en riktig vrakmåltid.

Pumpar först upp energinivån med en kopp kaffe till. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar