söndag 6 mars 2011

Söndagsnöjen

Sådär ja. Söndagen avklarad. Inte för att den var speciellt jobbig att ta sig igenom, men ändå.

Förundras verkligen över hur djupt min karl kan sova. I morse vaknade jag själv, som vanligt, av en väldigt pratglad och tjutande bebis. Strax före sju. Underbart. Bebis tycker om att åla omkring och sparkas sådär på morgonkvisten, förutom att ge ifrån sig sina high pitch-tjut. Herr Visser sov lugnt vidare. Jag stod ut i 45 minuter. Sen gick vi upp och åt gröt, bebis och jag.

Bästa grannarna bjöd på god pannkaksfrukost. Många kalorier där, men det fick vara okej eftersom det inte behövdes någon lunch på det. Och har tränat, tillsammans med fina T. Check i duktighetsrutan!

Tittat på hus idag också. Jisses vad vi hunnit med. Husvisning är vårt nya söndagsnöje. Lite slitet, men bra pris. Vi ska räkna och fundera (ja, det innebär i princip att jag i tanken håller på att flytta in...).

Kvällen rundades av med att spela spel. Jag blev arg, som den dåliga förlorare jag är. Herr Visser var jobbigt nöjd med sin insats vilket bara gjorde mig ännu argare.

Nu ska jag planera mitt nya kök på den småländske möbeljättens hemsida. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar