tisdag 8 mars 2011

Pom-på-pom pom-pom-på-pom

Babyrytmik. You gotta love it. Fastnar massor av härliga sånger i huvudet. Men det är faktiskt himla mysigt. Och jag tror bebis gillar det. Jag gillar fikastunden efteråt.

Funderar på om jag är alldeles för cool angående bebis eksemliknande rodnad i ansiktet. Det har liksom inte lagt sig än. Borde jag ringa BVC eller nåt? Han verkar ju inte lida av det. Googlade upp att virusinfektioner kunde yttra sig genom liknande rodnad/utslag. Och han är ju helt klart förkyld och lite hängig. Lilla bebis. Blir kanske ingen bebisdejt för oss imorgon. Stackars oss.

Men om vi ska glädja oss lite också så måste jag säga att vädret är underbart! Det känns som att våren är på gång. Gick en extra lång promenad efter rytmiken för att få lite sol i ansiktet. Mer sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar