torsdag 17 mars 2011

Skärpning!

Det är ju väldigt coolt att ha en e-postadress som i princip bara är ens namn. förnamn@efternamn.se. Smidigt! Men det innebär, tyvärr, för vår del, att det sker smärre driftstopp lite då och nu. Sedan igår har mailservern legat nere, och det är galet frustrerande. Jag som precis håller på och traderar en massa, blir galen av att mailen inte funkar som den ska.

Hallå, herr Visser! Gör något!

Ska sälja av min digitalkamera och min gamla mobiltelefon för att finansiera min nya smarta telefon. Och för att slippa ha lite ångest över min konsumtion. Men jag hittar inte mobiltelefonkartongen... måste vara herr Visser som gömt den. Mutter. (Förlåt käre make, men jag måste ha någon att skylla på i min frustration.)

Nej, nu glömmer vi det. Bebis och jag ska träffa andra bebisar och mammor idag. Trevligt, som alltid. Dags att ta tag i dagen och göra oss i ordning. Bebis sover, så vi får väl börja med mamman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar