tisdag 5 april 2011

Sömnlös

Jag har sovit otroligt dåligt i natt. Antagligen för att bebis inte varit någon supersovare han heller. Men det kan även bero på:

  • Tandsprickning. Hos bebis innebär det att han är förkyld och sover dåligt. Hos mig innebär det att en visdomstand spökar och sväller upp halva käken. Typ.

  • Fullmåne? Har inte kollat upp om det är fullmåne. Men man sover väl dåligt då. Typ.

  • Hus. Jag ligger och provmöblerar tänkbara hus i huvudet.

  • Bebis sover halva natten i min säng (okej, min del av sängen) när han inte längre vill sova själv. Jag sover på 30 cm och mina armar domnar bort hela tiden för jag vet inte var jag ska göra av dem.

  • Jag kanske drack för mycket kaffe? Men jag har väl aldrig varit så påverkad av kaffe förut.

  • Bebis och jag lyckades lura till 9:30 igår morse. Boven i dramat, typ.


Nu sover bebis desto bättre och jag ska försöka hinna äta frukost på egen hand Sen får vi ta en regnig promenad till rytmiken. Jajemän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar