onsdag 20 april 2011

Pick och pack

Att packa är inte min grej. Eller, jag gillar ju att planera. Så jag är duktig och lägger fram allting på sängen. Och packar ihop i väskor. Inser att vi behöver minst dubbelt så mycket saker med oss nu när bebis finns till, jämfört med innan. Sen har jag säkert glömt någon viktig sak. Och det är det som gnager mig, att jag vet att jag alltid glömmer något.

Hela kvällen har gått åt till packning och funderingar över vad jag kan ha glömt. Vad vi kan ha glömt. Herr Visser har också hjälpt till på ett hörn, men det är ju jag som är packningsgeneral. Just därför är packning inte min grej. Jag blir bara stressad.

Men, nu är vi nog färdigpackade. Undrar just hur full vår bil blir imorgon. Då bär det av till fjälls minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar