måndag 25 april 2011

Husägare

Jag och herr Visser skrev på ett kontrakt idag. Ett kontrakt som innebär att 30 juni är vi husägare. Vi har alltså gått och köpt ett hus! Ett litet parhus i grannkommunen. En epok av husletande är över. Jag vet inte om jag tror på det än. Vi ska flytta! Nu ska vi bara lyckas sälja vår lägenhet också. Lite separationsångest. Men glad är jag ändå. I sommar är det grill på vår uteplats som gäller!

För övrigt är vi hemkomna från fjällen. Borta bra men hemma bäst. Imorgon åker bebis och jag norrut igen, hem till bebismormor och bebismorfar. Mer semester för fru Visser alltså! Känns som livet är bra nu.

3 kommentarer:

  1. Grillning på uteplats hoppas vi få en inbjudan till :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis :) Ha en go semester norrut kramis/ Maria och Casper

    SvaraRadera