onsdag 13 april 2011

Mår som man förtjänar?

Ganska ofta när jag har tränat vaknar jag dagen efter med huvudvärk à la bakfylla. Det känns verkligen som dagen efter. Mindre trevlig effekt av att man ska vara duktig alltså. Herr Visser gissar på att det är vätskebrist. Och det kanske det är. Men jag försöker verkligen fylla på vätskeförråden under kvällen när jag tränat. Men inte tillräckligt bra tydligen. Idag gick det åtminstone att mota bort skallbanket med hjälp av lite magnecyl koffein, det är inte alltid det går så jag är tacksam.

Bebis verkar ha lagt till vakning vid femtiden på morgonen till standardföreteelserna. Tur att han efter lite välling och vyssj somnar om igen. Men måltiderna förskjuts ju en aning mot hur de legat innan, när han ska äta frukost så vansinnigt tidigt. Mellanmål idag (vid niotiden, en timme innan normaltid - ändå i senaste laget för att ha ätit välling fem) var avokado. Bebis var ganska skeptisk. Mamman blandade i lite banan och genast gick det bättre. Måste faktiskt säga själv att avokado-bananblandningen inte var helt dum.

Försökte filma bebis nya bordsskick, men det visar sig att han är väldigt medveten om att något är i görningen när kameran (mobilen) plockas fram.



Min mobilkamera är kass, jag vet. Inte mitt bästa köp,
men det får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar