tisdag 19 april 2011

I väntan på rytmik

Här sitter vi och glassar i solen. Utan glass i och för sig. Och beis ligger ner. Han sover välbehövlig sömn innan vi ska avverka veckans sjung och dans.

Har insett att jag har blivit läskigt glömsk. Väldigt ofta kommer jag in i ett rum med avsikt att gör något, men så fort jag stigit över tröskeln har jag glömt vad det var jag skulle göra. Dessutom är det regel snarare än undantag att jag går hemifrån och har glömt att ta med mig något. Som idag. Efter rytmiken ska vi in till stan för att fika och inhandla en grej. Bara det att jag glömde presentkortet som grejen ska handlas för. Och jag glömde ta med mig eftermiddagsmat till bebis. Hinner väl i och för sig hem igen nu innan rytmiken börjar. Så det är väl bara att börja gå igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar