lördag 16 april 2011

Mässbetraktelser

Jag tror alltid att jag ska tycka att det är så himla kul att gå på mässa. Jag går på bokmässan, passion för mat-mässan, någon gång på TUR-mässan, en annan gång på hem & villa-mässan. När det begav sig var jag på bröllopsmässa också. Idag var familjen Visser på baby- och barnmässan. Men jag blir nästan alltid på dåligt humör. Det är trångt, varmt och knäppt folk som ställer sig i vägen hela tiden. Idag var nästan värst av allt, eftersom ALLA hade en barnvagn att skjuta framför sig. Snacka om trafikstockning.

Ikväll ska vi hem till M och prata påsk. Hur fel tidsmässigt det än känns just nu så ska vi till fjälls på torsdag. Men det ska bli mysigt! Eftersom jag själv inte är någon skidfantast så ska jag mysa med bebis och sköta markservicen i stugan. Känns helt ok. Dessutom får vi ganska mycket sällskap av H så då känns det ännu bättre.

För övrigt har bebis börjat försöka ställa sig på alla fyra. Märk väl, försöka. Det går sådär. Men krypning vankas alltså, även om det säkert tar tid. Han rullar ju en hel del nu, dessutom snurrar han, så han kan ju redan ta sig fram för egen maskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar