torsdag 14 april 2011

Jag har listan!

Jodå, det blev shopping. Och fika såklart. Och bebistitt. När man ser en femveckors så inser man att ens egen sjumånaders kanske inte är så mycket bebis längre. Men han är allt min bebis ändå.

Shoppat:
  • En alldeles för dyr vårjacka. Men den var fin. Och inte grön (lurade på A en grön istället).
  • Schampo. Galet dyrt schampo. Men vad gör man inte för att glädja sin frisör?
  • Solbrillor till bebis. Nu är han hetast i stan. Insåg dock att han har rätt brett huvud.
Oshoppat:
  • En vårjacka till bebis. Får lita till Tradera istället.
Fikat:
  • En latte. Gott och onyttigt.
  • En kycklingsmörgås. Syndigt bröd. Men det var åtminstone grovt.

Jo just det Skulle handla "lite" på ICA också (men gör ingen lista av det, man skulle ju kunna ta mig för Aftonbladet annars...). Slutade med att herr Visser fick komma och hämta oss med bilen. Lånebil. Otroligt nog gick barnvagnen in i en Polo. Succé! Varför köpte vi någonsin en Golf? Vi hade ju kunnat behållit vår lilla Corsa.

Och så har jag hittat mitt drömhus. Men jag behöver en miljon till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar