onsdag 27 april 2011

Det går fort nu

Det har varit glest bland bokstäverna den senaste veckan. Men det blir liksom så när man håller på och gör bebis till en riktig roadtrotter. Men ett gäng betraktelser tycker jag nog att jag får slänga ur mig.



  1. Min mobil är skit. Köp inte ZTE.



  2. Jag längtar efter mitt hus.



  3. Mäklare är dyra.



  4. En bebis som bara skrattar är ganska svår att lägga för natten.



  5. Jag längtar efter mitt hus.

Sådär ja.


Efter en ganska lyckad tågresa igår befinner bebis och jag oss i den gamla hemstaden. Har hängt hos familjen L idag. Bebis blev mäkta imponerad av jämnårige J som redan kryper. Så till en grad imponerad att han ägnade hela kvällen åt att krypträna. Han är nu inte bara en rullare av rang. Han fullkomligt kastar sig omkring och gapskrattar samtidigt. Det går fort nu.

Herr Visser har dealat med vår mäklare. Stylingtips på måndag, fotografering på tisdag (Hjälp, hur hinner jag!? Någon frivillig som kan vara barnvakt!?) och ut på hemnet på torsdag. Det går fort nu.

4 kommentarer:

  1. ojoj..spännande!! Vi kan ställa upp å vakta gullunge på efterjobb tid om det passar å ni vill!
    kram carin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Jag kan passa sötnosen kvällstid om det krisar. Roligt att det rör på sig med lägenhetsförsäljningen. Snart är allt fixat ska du se. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken dag? Jag ska nog klara av två några timmar :)

    SvaraRadera
  4. Jag kan ta prinskorven! :-)

    SvaraRadera