tisdag 12 april 2011

Redface rapporterar

Alltså, när jag tränar blir jag alltid högröd i ansiktet. Verkligen tomatröd. Det ser ut som att mitt huvud ska explodera vilken sekund som helst. Det är allt jag kan tänka på under spårvagnsfärden hem. Jag måste inte se klok ut. Nåja, det är ju om inte annat ett kvitto på att jag faktiskt har ansträngt mig. Känner dessutom på mig att vaderna lär ge sig tillkänna imorgon.

Dagen i övrigt har haft sina toppar och dalar. På plussidan hittar vi saker som sovmorgon till nio (om vi bortser från att vi var vakna en bra stund runt fem). Minus däremot att vi inte fick lika mycket.morgon som vi brukar ha innan rytmiken. Ett annat plus har varit rytmiken i sig. Minus för vädret på vägen dit. Dagens megaminus går dock till Lindex. Efter fyra besökta butiker (kan meddela att det är alla butiker i Göteborgs innerstad), varav en inte ens hade barnkläder, hittade jag ändå inte det jag var ute efter.

Imorgon funderar jag på att hoppa på bussen till Allum. Fast egentligen vill jag gå på barnvagnsbio. Men det är ju rätt sent påtänkt. Om man vill ha sällskap, menar jag. För själva går vi nog inte, bebis och jag. Det är vi för fisiga för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar