lördag 7 maj 2011

Vill ha!

Då har jag gjort det igen. Varit på pysslig mässa och handlat upp alldeles för mycket pengar. När det kommer till pyssel har jag ett osunt stort ha-begär. Många fina papper blev det...

Den här mamman är lite trött idag. Och det är jag ganska säker på att andra mammor i min närhet också är. I alla fall de finfina som smällde i sig ett gäng tapas och ett och annat glas igår. Härlig kväll. Många öl. Är konstigt nog inte bakis, men seg och trött. Älskade bebis sov som tur var till 8:30.

Nu känns det som att det är dags att dra barnvagnen bort till Lejonet & Björnen för en onyttig, men ack så god, glass. Herr Visser leker med sin herrklubb hela dagen så vi sköter oss själva, bebis och jag! Jajjemän.

1 kommentar:

  1. Här är en till trött mamma...lyckades ju missa bussen med en minut och fick vänta i 24 minuter så jag kom i säng vid 3.30 nästan ett dygn efter att jag vaknat är förvånad att jag lever :-)Om du och Edvin har tråkigt ikväll får ni höra av er så leker vi gärna en stund :-) Kram

    SvaraRadera