söndag 15 maj 2011

Punkt.

Jag kan väl säga såhär. Bokstäverna har liksom satt sig lite på tvären de senaste dagarna. Huvudet har varit fullt med annat, om man säger så.

Men, en liten rapport ska jag väl ändå kunna avlämna kring vad som hänt de senaste dagarna. Eftersom jag vet att du är så intresserad.

Fredag
  • Lunch och shopping med mammor och bebisar. Gillar skarpt.
  • Bubbel och tilltugg hos B & C. Mysigt. Och gott. Bebis gjorde succé.
Lördag
  • Latmansförmiddag för mig och bebis medan herr Visser testade på om dykning var något för honom.
  • Biltur förbi nya huset. Man måste ju spana lite.
  • Test av nya husets närmsta pizzeria. Pizzan smakade som pizza gör mest.
  • Ett glas rött på Wood med C.
  • M:s dansföreställning på Balettakademin. Imponerad!
  • Eurovision ensam i soffan då pojkarna somnat när frun kom hem. Nagelbitare (gammalt nörderi rostar långsamt).
Söndag
  • Städning hela förmiddagen inför visning av lägenhet. Obs, en drömlägenhet! Kom och köp!
  • En sväng till tapetbutik för tapetspaning. Ångestframkallande. Men jag tror vi vet vad vi vill ha i vardagsrum och kök. Alltid något.
  • En sväng till svärföräldrarna. Trevligt. God fika. Busig bebis.
  • Röstade. För det måste man.
  • Ensamkväll. Herr Visser gick på bio med andra herrar.

För övrigt har bebis humörsvängningar. Och kryptränar mest hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar